Konsultant PoC JIRA/ Administrator IT
Numer referencyjny: KAIT/09/23
Miejsce pracy: cała Polska
Opis stanowiska
Zakres realizowanych prac:
- Wsparcie lokalnych administratorów w Proof of Concept wdrożenia JIRA Service Desk jako systemu ITSM
- Konfiguracja środowiska DEMO JIRA Service Desk
- Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla pracowników ZNWIT BZD z JIRA Service Desk
- Prowadzenie sesji Q&A w trakcie Proof of Concept
- Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników realizujących Proof of Concept
- Pomoc w implementacji / konfiguracji w JIRA Service Desk wymaganych procesów
- Przygotowanie dokumentacji dot. konfiguracji środowiska DEMO JIRA Service Desk i zaimplementowanych procesów
Wymagania
Wymagania:
Wiedza na poziomie eksperckim JIRA Service Desk a zwłaszcza:
- Administrowanie i konfiguracja.
- Umiejętność tworzenia worklow
- Umiejętność tworzenia formularzy.
- Umiejętność zarządzania SLA, OLA, UC
Klient oferuje
Klient oferuje:
- Zatrudnienie w ramach kontraktu B2B
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeń
- Możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych
- Pakiet benefitów
- Możliwość pracy zdalnej
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
You can find us on