Konsultant PoC JIRA/ Administrator IT

Numer referencyjny: KAIT/09/23

Miejsce pracy: cała Polska

Opublikowano 1 rok temu

Opis stanowiska

Zakres realizowanych prac:

  • Wsparcie lokalnych administratorów w Proof of Concept wdrożenia JIRA Service Desk jako systemu ITSM
  • Konfiguracja środowiska DEMO JIRA Service Desk
  • Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla pracowników ZNWIT BZD z JIRA Service Desk
  • Prowadzenie sesji Q&A w trakcie Proof of Concept
  • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników realizujących Proof of Concept
  • Pomoc w implementacji / konfiguracji w JIRA Service Desk wymaganych procesów
  • Przygotowanie dokumentacji dot. konfiguracji środowiska DEMO JIRA Service Desk i zaimplementowanych procesów

Wymagania

Wymagania:

Wiedza na poziomie eksperckim JIRA Service Desk a zwłaszcza:

  • Administrowanie i konfiguracja.
  • Umiejętność tworzenia worklow
  • Umiejętność tworzenia formularzy.
  • Umiejętność zarządzania SLA, OLA, UC

Klient oferuje

Klient oferuje:

  • Zatrudnienie w ramach kontraktu B2B
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeń
  • Możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych
  • Pakiet benefitów
  • Możliwość pracy zdalnej

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.